Разполагаме с детайлен преглед на рекламата в България

Рекламен мониторинг Ad Intel

Предлагаме интегриран и структуриран преглед на рекламата, мониторирана в различни видове медии – телевизия, радио, преса. Той се провежда в България и Чехия. Ние сме част от глобалната група на Nielsen, която предлага продукта Ad Intel в повече от 30 държави по цял свят.

link
Към Ad Intel уебсайта на Nielsen.com

Какви медии мониторираме в България?

tv

Телевизия

Над 35 български ТВ канала

article

Преса

над 45 печатни издания (национални вестници и списания)

radio

Радио

над 25 радиостанции, регион София

Какво можем да предложим?

детайлен преглед на рекламната стойност

Рекламен мониторинг

Разполагаме с пълната информация за ценовата стойност на рекламното пространство.

Придобиваме данните чрез независимо събиране и анализ въз основа на нашите прозрачни методологични процеси.

Знаем как рекламите изглеждат

Мониторинг на творческо рекламно съдържание (криейтиви)

Предоставяме аудиовизуален образ на рекламата (криейтиви), така както е публикувана в конкретната медия.

Преглеждаме рекламните кампании по-задълбочено

Анализи и резултати от базата данни

Създаваме персонализирани анализи ипроучвания на рекламните кампании, проведени в България.

Фокусът наанализа може да бъде върху конкретни медии, клиенти, марки или продуктови категории.

Тук сме за Вас

Повече от стандартно клиентско обслужване

Ние подхождаме професионално и отговорно. Заедно с нашите опитни консултанти, осигуряваме непрекъсната поддръжка и гарантирана гъвкавост и способност да отговаряме на пазарните изисквания.

В допълнение на данните предлагаме висококачествен аналитичен софтуер Adwind Kite.

По този начин имате достъп до всички необходими данни онлайн.

Защо да изберете продукта Ad Intel на Nielsen Admosphere Bulgaria?

Нашето предимство

Как да използвате данните от рекламния мониторинг?

cases

Анализ на конкуренцията

Преглед на рекламната активност на конкурентите във вашата специфична сфера. Ежедневен, седмичен или месечен анализ. Годишен преглед.

timeline

Мониторинг на тенденциите

Информация за промените в използването на различните видове медии или конкретни медии. Информация за популярността на рекламните формати, сезонните влияния и обема на рекламния пазар във времето.

mediation

Медиен одит

Благодарение на нашите данни, можете да проверите дали вашата реклама e наистина публикувана. Резултатите от мониторинга позволяват по-добра оценка на кампанията и по-ефективно сътрудничество между рекламодателя, медийната агенция и медиите, напр. чрез детайлен post-buy анализ на рекламните клипове.

account_tree

Комбиниране на данни с други източници

Данните от рекламния мониторинг могат да бъдат обединени с данни от други източници. Обичайна е комбинацията с данни за медийно въздействие (аудитория, трафик, слушаемост, читатели) или с данни за продажби. По този начин получавате надеждна информация за въздействието на вашата реклама.

Нашата база данни съдържа информация за рекламните кампании, провеждани в България от 2016 година.

Продължаваме да подобряваме продуктите според нуждите на пазара

Правим редовни корекции в методологията, според текущите нужди на пазара. 20 са колегите, пряко свързани с продукта Ad Intel в Нилсен Адмосфер България.

Интереувате ли се от мониторинг на реклама? Свържете се с нас!