Предлагаме интегриран и структуриран преглед на рекламата, мониторирана в различни видове медии – телевизия, радио, преса. Той се провежда в България и Чехия. Ние сме част от глобалната група на Nielsen, която предлага продукта Ad Intel в повече от 30 държави по цял свят.
Телевизия
Над 35 български ТВ канала
Преса
над 45 печатни издания (национални вестници и списания)
Радио
над 25 радиостанции, регион София
Разполагаме с пълната информация за ценовата стойност на рекламното пространство.
Придобиваме данните чрез независимо събиране и анализ въз основа на нашите прозрачни методологични процеси.
Предоставяме аудиовизуален образ на рекламата (криейтиви), така както е публикувана в конкретната медия.
Създаваме персонализирани анализи ипроучвания на рекламните кампании, проведени в България.
Фокусът наанализа може да бъде върху конкретни медии, клиенти, марки или продуктови категории.
Ние подхождаме професионално и отговорно. Заедно с нашите опитни консултанти, осигуряваме непрекъсната поддръжка и гарантирана гъвкавост и способност да отговаряме на пазарните изисквания.
Как да използвате данните от рекламния мониторинг?
Анализ на конкуренцията
Преглед на рекламната активност на конкурентите във вашата специфична сфера. Ежедневен, седмичен или месечен анализ. Годишен преглед.
Мониторинг на тенденциите
Информация за промените в използването на различните видове медии или конкретни медии. Информация за популярността на рекламните формати, сезонните влияния и обема на рекламния пазар във времето.
Медиен одит
Благодарение на нашите данни, можете да проверите дали вашата реклама e наистина публикувана. Резултатите от мониторинга позволяват по-добра оценка на кампанията и по-ефективно сътрудничество между рекламодателя, медийната агенция и медиите, напр. чрез детайлен post-buy анализ на рекламните клипове.
Комбиниране на данни с други източници
Данните от рекламния мониторинг могат да бъдат обединени с данни от други източници. Обичайна е комбинацията с данни за медийно въздействие (аудитория, трафик, слушаемост, читатели) или с данни за продажби. По този начин получавате надеждна информация за въздействието на вашата реклама.
Правим редовни корекции в методологията, според текущите нужди на пазара. 20 са колегите, пряко свързани с продукта Ad Intel в Нилсен Адмосфер България.