8.3.2022

Ad Intel shorts: Седмичници

Нилсен Адмосфер България е ексклузивен доставчик на рекламния мониторинг „Ad Intel“ на българския пазар (и - като Нилсен - на още около 30 пазара по целия свят). През 2022г. в поредица от кратки публикации под наименованието „Ad Intel Shorts“ ще споделяме някои от нашите наблюдения от мониторинга на пресата.

Наблюдавайки изданията, публикувани на седмична база, можем да видим, че „Трета възраст“ е седмичникът, в който поставената реклама достига най-висока стойност за цялата 2021г. (според официалните публикувани ценови листи) - по-точно 2,9 милиона лева. Таблицата по-долу илюстрира ТОП 5 на седмичните издания според съответната стойност и брой поставени реклами:

И ако се интересувате от това какви видове продукти се рекламират в българските седмичници (тези, съдържащи най-висока стойност на поставената реклама през 2021г.), можете да видите, че това са продукти, свързани със здравето и медицината. На второ място се нареждат продукти и услуги, свързани с култура, образование, издателство и събития. Третата категория по отношение на инвестирана рекламна стойност е търговия и онлайн магазини.

arrow_back
Обратно към Новини
arrow_back
Към Началната страница