15.2.2022

Ad Intel shorts: Периодичност и всекидневници

„ТЕЛЕГРАФ“ БЕ вестникът с най-голям брой реклами за 2021г.

Нилсен Адмосфер България е ексклузивен доставчик на рекламния мониторинг „Ad Intel“ на българския пазар (и - като Нилсен - на още около 30 пазара по целия свят). През 2022г. в поредица от кратки публикации под наименованието „Ad Intel Shorts“ ще споделяме някои от нашите наблюдения от мониторинга на пресата.

През 2021г. проследихме близо 18 хиляди реклами в печатните медии на обща стойност над 53 милиона лева (по официално публикувани ценови листи). Представяме ви числата в повече детайл, разглеждайки отделните печатни медии според тяхната периодичност:

Нека сега се фокусираме малко повече върху ВСЕКИДНЕВНИЦИТЕ... От таблицата по-долу се вижда, че „Телеграф“ е изданието с най-много реклами през 2021г. ТОП 5 на всекидневниците според брой включени рекламни материали следва:

arrow_back
Обратно към Новини
arrow_back
Към Началната страница