5.4.2022

Ad Intel shorts: Meсечници

Нилсен Адмосфер България е ексклузивен доставчик на рекламния мониторинг „Ad Intel“ на българския пазар (и - като Нилсен - на още около 30 пазара по целия свят). През 2022г. в поредица от кратки публикации под наименованието „Ad Intel Shorts“ ще споделяме някои от нашите наблюдения от мониторинга на пресата.

От списъка на месечни издания с най-висока стойност на рекламно съдържание (според официалните публикувани тарифи) „Forbes“ оглави класацията за 2021г. с над 1,1 милиона лева. Предлагаме на Ваше внимание списък с ТОП 5 на заглавията по отношение на стойността на поставената реклама и брой публикувани реклами:

По-долу имате възможност да разгледате най-рекламираните продуктови категории в българските ежемесечници през 2021г. Категорията с най-висока инвестирана рекламна стойност в този период е била „Култура, образование, издателство и събития“, следвана от „Козметика и лична хигиена“ и „Търговия и онлайн магазини“.

arrow_back
Обратно към Новини
arrow_back
Към Началната страница