Съобщения за пресата

Три четвърти от българите правят пролетно почистване. От дейностите, свързани с чистене, най-предпочитани са изхвърлянето на боклука и прането на дрехи

Три четвърти от българите правят пролетно почистване. От дейностите, свързани с чистене, най-предпочитани са изхвърлянето на боклука и прането на дрехи

  • Nielsen Admosphere

Когато става дума за сезонно почистване, българите най-често го правят през пролетта, а обичайният период за това идва точно сега. Резултатите са от скорошно проучване на Нилсен Адмосфер България и Български национален панел.

Прочети цялата статия

Ново проучване: Почти всички българи са клиенти на банкови институции, като цяло сме доволни от тях

Ново проучване: Почти всички българи са клиенти на банкови институции, като цяло сме доволни от тях

  • Nielsen Admosphere

Нови данни от проучване на Нилсен Афмосфер България и Български национален панел сочат, че около 95% от българите, активни в интернет, използват банкови услуги или продукти, било то обикновена дебитна карта, доброволен пенсионен фонд или някакъв вид финансов заем или кредит. На въпроса дали са доволни от настоящата си банка, 4 от 5 клиента отговарят положително. Може би тази степен на удовлетвореност също допринася до факта, че 70% от клиентите не са сменяли банката си през последните 3 години. Един от най-важните инструменти за разрастване на клиентелата на банковите институции е активната реклама, а именно поради това се инвестира много в нея. За конкретни цифри вижте класацията в края на този текст, която се фокусира върху телевизионната реклама в категория „Финансови услуги“.

Прочети цялата статия

Национална пандемична аларма: Индексът на паника е най-нисък в България от началото на годината, сравнявайки пет европейски държави

Национална пандемична аларма: Индексът на паника е най-нисък в България от началото на годината, сравнявайки пет европейски държави

  • Nielsen Admosphere

Националната пандемична аларма, която непрекъснато следи нагласите и настроенията в обществото по отношение на развитието на пандемията, предоставя резултати от последното събиране на данни (19-22 февруари 2021 г.). В тази вълна присъства нов индекс - „Индекс на готовност за ваксинация“ срещу COVID-19.

Прочети цялата статия

Страница: 2/24