Съобщения за пресата

Трудният период в резултат от разпространението на коронавируса предизвика солидарност и доброжеланието да се помага един на друг

Трудният период в резултат от разпространението на коронавируса предизвика солидарност и доброжеланието да се помага един на друг

  • Nielsen Admosphere

Пандемията от коронавирус продължава да се отразява върху ежедневието на хората, отделните държави и икономиките им. Този труден за всички период провокира реакция на солидарност и взаимопомощ в обществената среда. Проведено изследване на Nielsen Admosphere Bulgaria сред извадка от 528 представители на активното онлайн население в страната на възраст 15 години и повече, членове на Български национален панел, разгледа нагласите по темата и доброжеланието да се съдейства в належащ момент.

Прочети цялата статия

68% от българите притежават свидетелство за управление на МПС

68% от българите притежават свидетелство за управление на МПС

  • Nielsen Admosphere

Не е изненада, че повече мъже притежават свидетелсто за управление на МПС, но какво друго можем да кажем по темата, извън традиционните ни познания и разбирания за автомобилите? Запознати ли сме с концепцията за автономни превозни средства и до каква степен сме съгласни с идеята за тяхното прилагане? Повече светлина по въпроса хвърля поредното проучване на Nielsen Admosphere Bulgaria, проведено сред членове на Български национален панел, представители на онлайн населението в страната, на възраст 15 и повече години.

Прочети цялата статия

Телевизионната гледаемост през месец март е най-висока от години насам, в следствие на пандемията от новия коронавирус

Телевизионната гледаемост през месец март е най-висока от години насам, в следствие на пандемията от новия коронавирус

  • Nielsen Admosphere

Пандемията от новия коронавирус, освен всичко друго, предизвика и много дискусии, свързани с медийната консумация. Това ни мотивира да разгледаме по-задълбочено данните за телевизионната аудитория през последните няколко седмици. От пръв поглед става ясно, че месец март е счупил един дългогодишен рекорд - средно-дневната телевизионна гледаемост е достигнала най-високите си стойности за последните 6 години – периодът през който Nielsen Admosphere Bulgaria предоставя национално представителни данни за телевизионната аудитория в страната. От средата на месец март, времето прекарано пред телевизионния екран нараства във всички социо-демографски групи. Най-голям е относителният ръст при по-младите възрастови групи, при икономически активните хора и разбира се, сред представителите на категория „AB“ от социо-икономическия ABCDE класификатор.

Прочети цялата статия

Телевизионната гледаемост в България се е увеличила с повече от час по време на пандемията от коронавирус

Телевизионната гледаемост в България се е увеличила с повече от час по време на пандемията от коронавирус

  • Nielsen Admosphere

Телевизионната аудитория е една от областите, върху които пандемията от новия коронавирус оказва силно влияние. Данните от пипълметричното измерване на Нилсен Адмосфер България показват, че средно-дневната телевизионна гледаемост през последните 7 дни се е увеличила с 65 минути, в сравнение със седмиците преди пандемията. Повече време пред телевизионния екран прекарват и представителите на най-младите възрастови групи, които понастоящем са освободени от учебни занятия. Горещите теми, свързани с разпространението на COVID-19 са увеличили значително аудиторията на новинарските програми през последните дни. (English version inside)

Прочети цялата статия

Страница: 2/18