Съобщения за пресата

7 от 10 българи имат домашен любимец, обикновено месечните разходи за него не надвишават 60 лв.

7 от 10 българи имат домашен любимец, обикновено месечните разходи за него не надвишават 60 лв.

  • Nielsen Admosphere

В момента повечето българи имат домашни любимци в домовете си и не е изненадващо, че те най-често са кучета или котки. Преобладаващата част от стопаните имат поне два домашни любимеца, като в повечето случаи разходите за тях не са повече от 60 лв. на месец. Храната, обезпаразитяването и ваксините са първите топ 3 разхода на стопаните. Като част от полагането на добри грижи за животните си, повечето хора следят редовно и препоръките на специалисти. Данните са от проучване на Нилсен Адмосфер България и Български национален панел на база извадка от малко над 500 активни в интернет българи на минимум 15-годишна възраст. Те са допълнени с данни от Рекламния мониторинг и показват, че миналата година рекламата в сегмента „Храни за домашни любимци“ са достигнали брутна стойност от 5,8 милиона лв. (по ценови листи).

Прочети цялата статия

Национална пандемична аларма: Нивата на паника и въздействие са по-ниски в България, следвайки положителните тенденции на COVID-19 кривата в страната

Национална пандемична аларма: Нивата на паника и въздействие са по-ниски в България, следвайки положителните тенденции на COVID-19 кривата в страната

  • Nielsen Admosphere

Националната пандемична аларма, която непрекъснато следи нагласите и настроенията в обществото по отношение на развитието на пандемията, предоставя резултати от последното събиране на данни (15-18 януари 2021 г.). Тази вълна е допълнена с нов индекс - „Индекс на готовност за ваксинация“ срещу COVID-19.

Прочети цялата статия

Повече от една трета от смартфон потребителите се смятат за пристрастени към устройството си

Повече от една трета от смартфон потребителите се смятат за пристрастени към устройството си

  • Nielsen Admosphere

Днес 9 от 10 интернет потребители в България притежават собствен смартфон, други 5% използват служебен (единствено или в комбинация със собствен) и над една трета от тях се смятат за пристрастени към този вид технология. Всеки ден анкетираните прекарват над 5 часа средно със смартфон в ръка. Друг интересен резултат от последното проучване на Нилсен Адмосфер България и Български национален панел е, че 70% от потребителите на смартфони не следят времето, което отделят за тях. Почти всеки четвърти потребител на смартфон често изпитва нужда да провери телефона си дори да няма индикация или конкретна причина. Точно 65% от потребителите използват устройствата си непосредствено преди лягане.

Прочети цялата статия

Краят на годината е най-силният период за реклама на вино

Краят на годината е най-силният период за реклама на вино

  • Nielsen Admosphere

Краят на годината е най-натовареният период за винарните и винопроизводителите – не само защото през есента се събира реколтата, а и защото се засилва рекламното присъствие, което цели да предостави свежа продукция на винолюбителите за празниците. И тази година не е изключение, въпреки че рекламните инвестиции са значително по-ниски от тези през 2019 г. – вероятно последствия от пандемията от Ковид-19 и ограниченията в инвестициите, породени от тях.

Прочети цялата статия

Страница: 2/22