Съобщения за пресата

Ново проучване: Почти всички българи са клиенти на банкови институции, като цяло сме доволни от тях

Ново проучване: Почти всички българи са клиенти на банкови институции, като цяло сме доволни от тях

  • Nielsen Admosphere

Нови данни от проучване на Нилсен Афмосфер България и Български национален панел сочат, че около 95% от българите, активни в интернет, използват банкови услуги или продукти, било то обикновена дебитна карта, доброволен пенсионен фонд или някакъв вид финансов заем или кредит. На въпроса дали са доволни от настоящата си банка, 4 от 5 клиента отговарят положително. Може би тази степен на удовлетвореност също допринася до факта, че 70% от клиентите не са сменяли банката си през последните 3 години. Един от най-важните инструменти за разрастване на клиентелата на банковите институции е активната реклама, а именно поради това се инвестира много в нея. За конкретни цифри вижте класацията в края на този текст, която се фокусира върху телевизионната реклама в категория „Финансови услуги“.

Прочети цялата статия

Национална пандемична аларма: Индексът на паника е най-нисък в България от началото на годината, сравнявайки пет европейски държави

Национална пандемична аларма: Индексът на паника е най-нисък в България от началото на годината, сравнявайки пет европейски държави

  • Nielsen Admosphere

Националната пандемична аларма, която непрекъснато следи нагласите и настроенията в обществото по отношение на развитието на пандемията, предоставя резултати от последното събиране на данни (19-22 февруари 2021 г.). В тази вълна присъства нов индекс - „Индекс на готовност за ваксинация“ срещу COVID-19.

Прочети цялата статия

88% от българите слушат радио; автомобилът е мястото, където най-много се слуша радио

88% от българите слушат радио; автомобилът е мястото, където най-много се слуша радио

  • Nielsen Admosphere

На 13-ти февруари отбелязваме Световния ден на радиото. Официално тази дата започва да се отбелязва през 2012 г. по инициатива на ЮНЕСКО по случай годишнина от първото включване на ООН в собствен радиоефир. 9 години по-късно продължаваме да ценим радиото като източник на информация и платформа за комуникация. Радиото остава и най-достъпната медия по цял свят. В тази връзка решихме да споделим любопитни данни от проучване на радиоаудиторията в България на Нилсен Адмосфер България. Онлайн изследването е непрекъснато и обхваща цялата 2020 г., като данните са събирани на 12 вълни – по една за всеки месец. Всяка вълна се състои от 1000 респондента на възраст от 15 до 69 години от цялата страна, членове на Български национален панел и представители на онлайн населението в България.

Прочети цялата статия

Страница: 1/23