Съобщения за пресата

Повече от една трета от смартфон потребителите се смятат за пристрастени към устройството си

Повече от една трета от смартфон потребителите се смятат за пристрастени към устройството си

  • Nielsen Admosphere

Днес 9 от 10 интернет потребители в България притежават собствен смартфон, други 5% използват служебен (единствено или в комбинация със собствен) и над една трета от тях се смятат за пристрастени към този вид технология. Всеки ден анкетираните прекарват над 5 часа средно със смартфон в ръка. Друг интересен резултат от последното проучване на Нилсен Адмосфер България и Български национален панел е, че 70% от потребителите на смартфони не следят времето, което отделят за тях. Почти всеки четвърти потребител на смартфон често изпитва нужда да провери телефона си дори да няма индикация или конкретна причина. Точно 65% от потребителите използват устройствата си непосредствено преди лягане.

Прочети цялата статия

Краят на годината е най-силният период за реклама на вино

Краят на годината е най-силният период за реклама на вино

  • Nielsen Admosphere

Краят на годината е най-натовареният период за винарните и винопроизводителите – не само защото през есента се събира реколтата, а и защото се засилва рекламното присъствие, което цели да предостави свежа продукция на винолюбителите за празниците. И тази година не е изключение, въпреки че рекламните инвестиции са значително по-ниски от тези през 2019 г. – вероятно последствия от пандемията от Ковид-19 и ограниченията в инвестициите, породени от тях.

Прочети цялата статия

Страница: 1/21