Press releases

News and press releases in this section are mostly in Bulgarian.

Шоколадът е любимото сладко изкушение на активните в интернет българи. 40% от тях хапват по нещо сладко всеки ден.

Шоколадът е любимото сладко изкушение на активните в интернет българи. 40% от тях хапват по нещо сладко всеки ден.

  • Nielsen Admosphere

Сладките изделия са популярни сред българите, но колко често ги ядат и откъде ги купуват? Кои видове сладкиши, бонбони и шоколадови изделия са най-популярни? Мислят ли хората за своето здраве и ограничават ли се при консумацията на този тип продукти? Отговорите на тези въпроси дава онлайн проучване, проведено от Nielsen Admosphere Bulgaria и Български Национален Панел. В него са участвали 1000 респонденти от активното в интернет население на страната на възраст 15 или повече години. Nielsen Admosphere Bulgaria представя и данни от рекламния мониторинг, според които през 2019 г. най-големият рекламодател в категория „сладкарски изделия, десерти“ е FERRERO.

Read full article

NIELSEN mini: НОВОГОДИШНИ ОБЕЩАНИЯ

NIELSEN mini: НОВОГОДИШНИ ОБЕЩАНИЯ

  • Nielsen Admosphere

Новата година обичайно се свързва с началото на нов период, като за много хора това означава да дадат пред себе си новогодишно обещание. Според онлайн прочуване на Нилсен Адмосфер България и Български Национален Панел, проведено сред интернет потребители от панела, 41% от анкетираните лица са си дали новогодишно обещание за 2019 г., а 56% си обещават нещо за 2020 г.

Read full article

При повечето активни в интернет българи не минава и ден без да изпият чаша кафе. Най-често го купуват от супермаркета и му се наслаждават у дома

При повечето активни в интернет българи не минава и ден без да изпият чаша кафе. Най-често го купуват от супермаркета и му се наслаждават у дома

  • Nielsen Admosphere

Българите обичат кафето и го пият основно за да се ободрят и фокусират. Обикновено го купуват от супермаркета и най-често го пият вкъщи. Това става ясно благодарение на онлайн проучване, направено от Nielsen Admosphere Bulgaria и Български Национален Панел. То е проведено сред 1000 респонденти от онлайн населението на страната на възраст 15 или повече години. Изследването е допълнено с данни от рекламния мониторинг на Nielsen Admosphere Bulgaria. Те показват, че за периода януари–октомври 2019 г. най-активният бранд в категория „кафе“ според реализирани ТРП‘ 30 е NESCAFE.

Read full article

NIELSEN mini: Българите на Коледа 2019

NIELSEN mini: Българите на Коледа 2019

  • Nielsen Admosphere

По време на коледните празници българите очакват с най-голямо нетърпение времето, прекарано с любимите хора - това разкрива онлайн прочуване на Нилсен Адмосфер България и Български Национален Панел, проведено сред интернет потребители от панела.

Read full article

Page: 1/15