We carry out technologically
and methodologically extensive
and complex research projects.

We create innovative technology for electronic
media audience measurement and provide
the analytical tools and support for it.

More

We give a detailed overview
of advertising placements.

We bring an integrated and structured
overview of advertising.

More

We conduct
the Radio-audience Survey.

It is a continuous project
based on a national
representative sample.

More

We create analytical software
to make it easy, even for us.

We are dedicated to the creation and support
of the Adwind Kite software for processing data
from media research and monitoring of advertising.

Go to Adwind Software website

About us

We are a research agency with a wide portfolio of products and services in the area of marketing and media research, analysis and data processing. We focus especially on methodologically and technologically demanding projects, such as electronic television audience measurement – applying the TV meter method. We have developed our own technology for electronic media measurement – SimMetry™. We are dedicated to advertising monitoring, market research and data analysis and we offer  comprehensive services of a reliable research agency with the background of the international company Nielsen.

Banner Peoplemetry

News and press releases

Повече от една трета от смартфон потребителите се смятат за пристрастени към устройството си

Повече от една трета от смартфон потребителите се смятат за пристрастени към устройството си

  • Press releases
  • Nielsen Admosphere

Днес 9 от 10 интернет потребители в България притежават собствен смартфон, други 5% използват служебен (единствено или в комбинация със собствен) и над една трета от тях се смятат за пристрастени към този вид технология. Всеки ден анкетираните прекарват над 5 часа средно със смартфон в ръка. Друг интересен резултат от последното проучване на Нилсен Адмосфер България и Български национален панел е, че 70% от потребителите на смартфони не следят времето, което отделят за тях. Почти всеки четвърти потребител на смартфон често изпитва нужда да провери телефона си дори да няма индикация или конкретна причина. Точно 65% от потребителите използват устройствата си непосредствено преди лягане.

Read full article

PF 2021!

PF 2021!

  • News
  • Nielsen Admosphere

Пожелаваме Ви спокойни коледни празници, успешен старт на новата 2021 година, много здраве и повече лични срещи.

Read full article