We carry out technologically
and methodologically extensive
and complex research projects.

We create innovative technology for electronic
media audience measurement and provide
the analytical tools and support for it.

More

We give a detailed overview
of advertising placements.

We bring an integrated and structured
overview of advertising.

More

We conduct
the Radio-audience Survey.

It is a continuous project
based on a national
representative sample.

More

We create analytical software
to make it easy, even for us.

We are dedicated to the creation and support
of the Adwind Kite software for processing data
from media research and monitoring of advertising.

Go to Adwind Software website

About us

We are a research agency with a wide portfolio of products and services in the area of marketing and media research, analysis and data processing. We focus especially on methodologically and technologically demanding projects, such as electronic television audience measurement – applying the TV meter method. We have developed our own technology for electronic media measurement – SimMetry™. We are dedicated to advertising monitoring, market research and data analysis and we offer  comprehensive services of a reliable research agency with the background of the international company Nielsen.

Banner Peoplemetry

News and press releases

Приблизително само двама на десет българи винаги използват слънцезащитна козметика, за да предпазят кожата си от слънцето

Приблизително само двама на десет българи винаги използват слънцезащитна козметика, за да предпазят кожата си от слънцето

  • Press releases
  • Nielsen Admosphere

В разгара на лятото сме, което означава, че прекарваме много повече време навън под пряка слънчева светлина. Според скорошно изслседване на Нилсен Адмосфер България и Български национален панел на база извадка от 500 онлайн респонденти на възраст 15+ години, повече от една трета от българите активно се излагат на слънце, когато им се отдаде такава възможност. Повече от две трети от запитаните също използват козметични продукти със слънцезащитен фактор (SPF), но само 19% се възползват от тях всеки път, когато се излагат на слънце.

Read full article